test na THC
jana.68
Dobrý den, syn kouřil trávu. V poslední době podstupuje každý týden doma test z moči. Poslední dva týdny mám podezření že je něco špatně. Moč v kelímku se mi zdá málo teplá, poslední test Instant - View byl bez barvy. Vubec nevyjela z namoceneho polštářku žádná barva. Chci se zeptat, kdyby měl starší moč od někoho ze školy, nebo moč naředil vodou, zbarvil by se test? Nebo čím může být že se neukáže žádná barva? Za odpověď předem děkuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud je moč hodně naředěná, kontrolní proužek nevyjede. To, že byla málo teplá, by ukazovalo na to, že není jeho, nebo je třeba ze dní, kdy si byl jistý, že bude čistá. Bohužel takové problémy provází testování často. Samy testy totiž v podstatě moc neřeší. Je třeba především s dítětem komunikovat o tom, co ho k drogám vede, s kým se stýká, jak tráví volný čas, jestli si uvědomuje rizika, jestli jde jen o občasný experiment nebo časté užívání apod. Dobré rady pro rodiče v této fázi najdete např. na www.odrogach.cz nebo je možné navštívit odborníka, který Vám pomůže jak dál.