Suboxon i.v.
Pedji
Dobrý den mám dotaz.Obecně se tvrdí že suboxon není možné užívat i.v. bez nástupu abstinenčních příznaků.Skutečně neexistuje možnost to obejít např. víckrát přefiltrovat apod.?Případně po delším užívání suboxonu není možné si i při aplikaci nitrožilní na to zvyknout?

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, To neobejdete. A to je dobře. Oboje látky v Suboxonu (buprenorfin, naloxon) se velmi dobře rozpustí ve vodě. Důkladnou filtrací (což je obecně nejlepší způsob přípravy jakéhokoli "nášlehu")se zbavíte pevných mikro - nečistot a příměsí. Ale špatně Vám bude stejně. Cucat, cucat, cucat... Nic jiného Vám nezbývá. Proto se začal Suboxone vyrábět :-) Pokud to přeci jen vyzkoušíte, a půjdete do absťáku, nic si k tomu nedávejte (benzodiazepiny, jiné opiáty) abyste srazil/a abst.příznaky. Akorát se předávkujete a možná i umřete. Mějte se A.T.