drug tests in U.S.A.
snoopy
Moc zdravim. Mám takový menší problém - o prázdninách odjíždím pracovat do U.S.A a americký zaměstnavatel mi oznámil, že bude proveden drug test. Před měsícem jsem požil pervitin v kombinaci s extází - může takový test odhalit dlouhodobé občasné užívání pervitinu a extáze nebo zjišťuje pouze momentální intoxikaci? Za jak dlouho po požití syntetické drogy může takový test odhalit pozitivní nález? Předem děkuji a těším se na odpověď. Pavel

Odpověděl: Bára Orlíková
Pravděpodobně se jedná o testy zjišťující přítomnost drog z moči. V tom případě je pervitin detekovatelný 2 - 14 dní, extáze taky zhruba několik dní. Nejlepší ale bude, když si do odjezdu dáte od všeho pauzu. Jen ještě upozornění - pokud chce váš zaměstnavatel po vás test na drogy, tak v tom bude zahrnuta s největší pravděpodobností i marihuana a ta se drží v těle až do 30 dnů, takže pokud kouříte, tak si na to dejte pozor. A taky bych vám doporučovala nezkoušet nic ani ve Státech v průběhu vašeho pobytu, nevíte, jestli po vás test nebudou chtít znovu. Lépe takové starosti nemít a k tomu je docela jednoduchá cesta. ( + p. s. kombinace perníku a extáze není dobrý nápad ani jednou za čas...)