Léčba
Jan
Dobrý den Delší dobu užívám téměř denně pervitin,v poslední době jsem přešel na heroin.Dojezdy na perníku se už nedaly vydržet, Chtěl bych toho všeho nechat ale nějak mi to prostě nejde a proto se chci zeptat pokud by jsem docházel na ambulantí léčbu zda bude tato skutečnost později zaznamenána v mé zdravotní kartě ?? Děkuji za odpověd Honza

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud byste měl zájem o ambulantní léčbu, tak tato skutečnost bude zaznamenána v kartě zařízení nebo lékaře, kam budete docházet. Informace se nepředávají do jiného zařízení bez Vašeho souhlasu. Možná je ale v tuto chvíli řada důležitějších věcí, kterými se zabývat - například kam do léčby, jak léčba probíhá, jaké od toho máte očekávání... Taky mě napadá, že pokud se u Vás projeví po vysazení heroinu abstinenční příznaky, nevím, zda to bude zvladatelné ambulantně a jestli by nebylo od věci absolvovat detoxifikaci (což znamená cca týdenní hospitalizaci) a pak teprve nastoupit do ambulantní léčby. Když mi napíšete o sobě víc informací (kolik je Vám let, jak dlouho drogy berete, jak dlouho teď berete ten heroin, zda máte nějaké další potíže související s drogami - zdravotní, sociální, právní...) a také odkud jste, mohla bych Vám doporučit vhodný postup, jak s tou léčbou naložit. Případně se také můžete obrátit na kontaktní centrum ve vašem regionu, tam dělají tzv. předléčebné poradenství a pomohli by Vám pak léčbu zprostředkovat. zatím držím palce a pokud budete mít zájem, znovu napište.