Redil
odpoved na 657609 mno ... ja nefim sak proste okolnosty ... oklny tlak ... nezvladane situacie ... potreba uzit si ... a oddychnut si od tohto nanic sveta .. rposte nachvylku zabudnut na secko ... a uvolnyt sa ...a ked uz je otom rec .. tak keby sa cojafim chcem liecit .. tak t ojak sa da ? kde ? za kolko ? hmmmm

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je pravda, že drogy - aspoň ze začátku - od problémů a okolního tlaku pomůžou. Ale vyberou si za to často pak dost velkou daň. A to včetně marihuany, což se ne vždycky otevřeně říká. I tady na poradně si můžete přečíst spoustu dotazů od dlouhodobých kuřáků THC, kde si stěžují na vleklé psychické potíže, kterých se nemohou zbavit i dlouhou dobu po posledním jointu. Kdybyste uvažoval o změně, o léčbě, je víc možností. Je možné zkusit se léčit ambulantně, u marihuany to bývá celkem účinné. Jsou organizace, které takový kontakt nabízejí zdarma, většinou AT ambulance (placeno ze zdravotního pojištění) nebo neziskové organizace. Pokud byste měl zájem, ráda Vám zašlu nějaký kontakt, jen napište, kde by to mělo být.