dobrý den, potřebovala bych kontakt na libereckou poradnu, můj syn , bude mu 15let, asi tak jednou měsíčně si se spolužáky zahulí jointa. když jsme se o tom bavili, tak on si myslí že na tom nic špatného není, je to úplně normální, že to není škodlivé, prý cigarety jsou horší, a nakonec řekne že by chtěl bydlet v Holandsku, tam je to legální, což vůbec nechápu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, základní informace, jak se bavit s dítětem, které začíná experimentovat s drogami, najdete na www.odrogach.cz, v oddíle "pro rodiče". V Liberci se můžete obrátit na poradnu sdružení Advaita, Rumunská 14/6, Liberec, 460 01, telefon: 482 750 607. Možná by bylo dobré zvážit, jestli tam jít nejdříve sama, nebo se synem. pokud půjdete sama, lépe načerpáte základní informace, jak s ním jednat. S marihuanou experimentuje dnes bohužel více než polovina mladistvých. Marihuana sice není drogou s tak výraznými riziky jako některé jiné látky, ale je velmi důležité, jak to podchytíte hned na začátku. Proto je dobré získat co nejvíce informací a nenechat to být. Udělala jste moc dobře, že jste hned vyhledala pomoc. Podrobné informace o marihuaně najdete na naší stránce pod příslušnou rubrikou. Držím palce, aby se situace rychle a dobře vyřešila.