Bára Orlíková
Ady
dobry den je mi 14, ale ja uz mam konecne silu ric drogam NE !!!! jelikoz mam hodne dobrou nejlepsi kamaradku ktera mi rekne nedelej to muze te to zabit nebo mi proste da najevo ze nepotrebuju mit drogy abych byla stastna jelikoz muzu byt stastna i s kamosema nez byt nekde sjeta a nevedet skoro ani kde sem tedka si dam jenom uz ciga s kamoska ae to je vsechno, ale dekuji Vam za nabidnuti pomoci Ady :-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Je samozřejmě fajn, že jste se rozhodla s tím užíváním extáze skončit. Ale byla bych na Vašem místě na sebe opatrná, i s tím, že už máte konečně sílu "říct drogám ne". Víte, ono je sice dobré, že máte nejlepší kamarádku, která Vám řekne, že nepotřebujete drogy a že Vás to může zabít, ale myslím, že to byste si především měla uvědomit sama a ve svém rozhodnutí být především sama za sebe... a myslet i na to, že se někdy můžete dostat do situace, kdy se třeba nebudete cítit dobře a třeba Vás napadne si drogy zase vzít... Mějte se na pozoru a nespoléhejte pouze na mínění kamarádů. To, jestli budete nebo nebudete brát drogy, je jen na Vás. Tak si na sebe dávejte pozor.