syn fetuje
vvv
Můj plnoletý syn fetuje nejspíš tvrdé drogy. Pomohla bych mu, ale nevím jak. Prosím o radu. Kam bych se mohla v oblasti okolo Vyškova obrátit. Na nějakou poradnu. Prosím o kontakt. Může být za braní drog trestně stíhán.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Mohu Vám samozřejmě doporučit zařízení ve Vašem regionu, kam je možné se obrátit a situaci zkonzultovat osobně. V níže uvedených centrech nabízejí služby jak uživatelům drog, tak jejich rodičům a blízkým, kteří potřebují pomoc. Více informací najdete na webu brněnské organizace Podané ruce, pod kterou všechna níže uvedená zařízení patří (www.podaneruce.cz). Jinak užívání drog samo o sobě v ČR trestné není, držení drogy v malém množství pro vlastní potřebu je přestupek, trestná je až výroba drog, prodej drog, držení drogy ve velkém množství, převoz drogy přes hranice apod. Kontaktní centrum Drug Azyl o. s. Podané ruce Vídeňská 3, 639 00 Brno Tel.: +420 543 246 524 E-mail: drugazyl@podaneruce.cz Vedoucí: Libor Šimků GSM: +420 777 916 257 Psychiatrická ambulance o. s. Podané ruce Hapalova 22, 621 00 Brno Tel./Fax: +420 541 227 704 E-mail: psychiatricka.ambulance@podaneruce.cz Vedoucí MUDr. Ronald Marek GSM: +420 777 916 263 Kontaktní centrum o. s. Podané ruce Vrahovická 83, 796 01 Prostějov Tel.: +420 582 361 401 E-mail: kcentrum.pv@podaneruce.cz Vedoucí: PhDr. Iva Součková GSM: +420 777 916 268 Držím palce a přeji hodně štěstí.