Bára Orlíková
Ady
vedlo me k tomu to ze sem byla uz v koncich se vsim a pak mi jeden dealer nabidl ecko tak sme si ho dala pak se takhle kupovala porad a on byl stale nekde pobliz me a porad mi i on rikal kup si to bude dobry a ja jako debil sem ho poslechla dyz uz sem kamosce slibila ze si dam posledni tak se mi strasne zozbusilo srdce prestala sem slyset a piskalo mi v mozku to bylo prave cca. konec 2. mesice. nini si to vycitam jaka sem byla blba a chci na to zapomenout

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. No, on se člověk nechá občas vmanipulovat do nehezké situace, když je zrovna v krizi. Pro "dealera" jste byla zřejmě dobrý úlovek. Nevím, jak to teď máte - zda už se Vám podařilo s extází přestat nebo jste to pouze slíbila... Pokud byste chtěla přestat a nedaří se nebo jste se k tomu zatím neodhodlala, tak uvažte, jestli by Vám třeba nepomohlo se obrátit na někoho z odborníků a situaci s ním probrat. Člověk pak přece jen získá ve svém počínání podporu a možnost si o tom bez obav promluvit. Když byste o to měla zájem, tak mi napište, kolik je Vám let a odkud jste, a já bych Vám zkusila doporučit někoho z kolegů. Zkuste taky zvážit, co Vás k tomu vedlo, co znamenalo to, že jste byla "v koncích se vším"... Je dobré vědět, co za tím bylo, abyste se příště mohla podobným situacím vyhnout či s nimi nakládat trochu konstruktivněji než každodenním užíváním extáze. Držím palce.