Ady
ahoy chtela bych se zeptat jak dlouho zustane v krvi extaze kdyz sem ji brala asi tak 2 mesice 1-2 tablety denne? dekuju pred za odpoved Ady

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, v krvi je extáze detekovatelná pouze krátce, 1 - 3 dny po posledním užití. Obvykle se testy na přítomnost drog dělají ze vzorku moči, ktde se dá užití drogy zjistit déle. U extáze je detekce z moči možná max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne. Ve Vašem případě (každodenní užívání po dobu 2 měsíců) by tedy extáze neměla být z moči zjistitelná po uplynutí 14 dní. Jinak si neodpustím komentář - každodenní braní extáze potenciálně to může vést k rozvoji psychické závislosti a také řady psychických potíží, které souvisí s vyčerpáním určitých neurotransmiterů v mozku (k depresivním a úzkostným stavům). Riziko je samozřejmě výrazně vyšší než u obvyklejšího občasného, víkendového užívání. Co Vás k dennímu užívání vedlo/vede?