Marihuana a problemy s odvykanim
mara
Dobry den,deset let jsem byl velmi vasnivy kurak marihuany(cca 1g skunku,od rana do vecera pod vlivem) zacal jsem pocitovat stavy paniky,uzkosti,strachu (nemohu chodit do obchodu,do mesta,pocit ze omdlym,zrychleny dech,spatne dychani atd)...momentalne jiz pres tyden nekourim a pocituji depresi,uzkost atd... drive jsem bral i pervitin a zazil toxickou psychozu a byl tyden na psychiatriji,jsou to jiz 3 roky a uz jsem si ho nikdy nedal... jake jsou stavy po vysazeni travy(zadne jine drogy,krome cigaret neberu) kdyz po tolika letech prestanu...dekuji za odpoved...mejte se krasne...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, stavy které popisujete jsou pro dlouhodobé kuřáky marihuany po vysazení celkem typické. Obzvlášť pokud jste měl v minulosti nějaké psychické problémy, spojené s užíváním drog. Obvykle to po nějaké době samo spontánně odezní, ale někdy se stav neupraví a nepříjemné stavy mohou přejít i do trvalejších potíží. Rozhodně bych doporučovala řešit to s psychiatrem, který má zkušenosti s prací s drogově závislými. Na nějakou dobu by asi byla dobrá i lehká medikace, než se Váš stav ustálí. Pokud byste nevěděl, kam se obrátit, napište lokalitu, ráda Vám zašlu nějaký kontakt.