testy na drogy
adam
Dobry den, mam problem ohledne testu na drogy 17. března jdu na testy na drogy, jde o koureni mariuhany nekourim ji asi tak 15dnu existuje nejaky zpusob jak zrychlit metabolismus tak abych tam tu mariuhanu ne nemel? napriklad pit mliko nebo vypit kazde rano 3litry vody nebo pit kafe nebo tak neco? predem diky za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel žádný spolehlivý způsob, jak urychlit vylučování drogy z těla, neexistuje. Informace o pití mléka, které má urychlit vyloučení THC z organismu, je mýtus, byť značně rozšířený. O tom, že by měla pomoci káva, jsem také neslyšela. Jestliže budete dodržovat rozumný pitný režim, tedy vypijete min 2 litry tekutin denně, tak tím rozhodně nemůžete nic zkazit, ale žádného významného urychlení také nedocílíte. Pokud teď nekouříte dva týdny a na testy jdete za týden, tak je velká pravděpodobnost, že testy budou již negativní. Uvádí se, že THC se dá detekovat z krve do 14 dní, z moči 1 - 30 dní. Obvykle se testy na drogy provádí ze vzorku moči, doba detekce závisí především na frekvenci a intenzitě předchozího užívání. Pokud se jednalo o občasné užívání, tak bývají testy negativní do 14 dnů, pokud šlo o dlouhodobé pravidelné, např. každodenní užívání, tak se bude doba detekce blížit spíše horní hranici, výjimečně může být i delší. Hrozí Vám nějaký průšvih?