mariska
Redil
mno mam taky mensi probelm ... hulim uz asi tak 3 a pol roka ...a v poslednom case to bolo kazdy den ... nekedy aj 2 krat ... mno a cil uz polroka nehulim koly testom ... a mam problem .. ze mne to strasne chuti .. a nechcem s tim prestat ... ... da sa to niak riesit ? nefim trebars daco ine miesto toho ... abo aspon nieco co by odburavalo THC z mojej krvy , a tez by sa zislo neco nech nemam na to chut .... diki ...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to, co popisujete, vypadá jako typický obraz psychické závislosti na marihuaně. Není na to žádný rychlý a zázračný recept. Pokud se rozhodnete s marihuanou přestat i z jiného důvodu než jen kvůli testům, bude to asi pak jednodušší. Takhle je to velký boj. Většinou je třeba najít si nějaký jiný smysl dne než je joint, něco co by Vás bavilo, dělalo Vám stejnou radost jako THC. Ale pokud s tím přestat nechcete - jak píšete - a přesto zatím musíte, budete to muset táhnout jen vůlí. To je dost těžké, možná by stálo za to situace využít a - pokud v tom vidíte nějaký smysl - zkusit se s marihuanou už rozloučit nadobro. Pak Vám ta abstinence půjde mnohem líp.