lona
Prosím jěště jeden dotaz,děláte lidem ktrří k vám chodí testy na drogy z krve nebo z vlasů z moči a když vám někdo tvrdí že nebere přitom si dal místo heráku péčko poznáte to ?děkuji tědka sem se douvěděla že přítel k vám chodí a vím že si dal piko ...ale bral herák dlouho tedka odvyká a bere tek subex..ale jak kdy pije a kouří trávu takže by bylo lepší je všechny zabít...sem vážně nasraná že mě to neřekl dříve jak mám veřit když to s herákem je na celej život ...mějte se promintě za sprostý slova...ael všechny co berou si nezasloužej žít votravujou lidi a lžou jim do očí no nic papa a děkuji za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
Klienty, kteří jsou u nás v léčbě obvykle testujeme, ale ne vždy, spíše namátkově. Má zkušenost je, že pokud někdo zrelapsuje jednorázově, tak se obvykle neděje žádný veký průšvih, postupně se srovná a funguje dál. Pokud někdo začne brát, začne se taky horšit a to, že je průšvih, poznám i bez testů. Jinak pokud si dá někdo pervitin a dorazí intoxikovaný a nebo krátce poté, tak to většinou poznáme. Pokud je to více dní, tak už obvykle ne. Ohledně výrazů, chápu je, někdy je to napos...í. Nejen pro parnery, ale i pro psychiatra. :-) P.s. Pokud přítel bere a vy ne a chcete s ním zůstat, bylo by moudré nějak spolupracovat. Máme poradnu pro rodiče a blízké, kam můžete chodit i dlouhodobě, když se dohodne klient s námi, že chce přivést partnerku, abychom se pobavili společně, tak jsme tomu rádi. Oboje dosti výrazně zlepšuje prognosu.