nevím co dělat
lona
Dobrý den,kdo někdy bral herák ...tak se nikdy v životě nevyléčí je to na celý život?chápu to dobře...a subex tan prášek ja na hovno že to tak píšu...a jaký testy se daj sehnat na drogy děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, závislost je onemocnění, které je chronické a recidivující ze své definice. Pokud někdo abstinuje, je stále závislý, jen nyní nebere, onemocnění je v remisi. Je mnohem více ohrožen než ostatní, protože i jednorázové užití látky, na které byl závislý, vede často ke ztrátě kontroly nad užíváním. To však neznamená, že vyléčení, ve smyslu trvalé abstinence, není možné, resp. onemocnění přejde do fáze trvalé remise. Subutex je lék s obsahem buprenorfinu, opioidu, který nahrazuje opiát, který klient dříve užíval. I při tomto způsobu léčby lze plně abstinovat, v diagnostickém manuálu najdete kolonku abstinuje při léčbě náhražkovou látkou. Existují lidé, kteří opravdu krom sustituce jinou látku neberou a jejich stav je dlouhodobě stabilizovaný a nikdo na nich nepozná, že se právě takto léčí. Testy na drogy seženete v lékarně, dají se sehnat pro hlavní užívané drogy.