jak dal
jarka
Dobry den.Mam 19ti leteho syna a bere pervitin.Trva to uz delsi dobu,jenom slibuje,ze toho necha a ma to pry pod kontrolou.Kamarady ma jenom s podobnym zajmem.Nikde nepracuje,dela si dluhy,jezdi autem a nosi pokuty.Je agresivni a sprosty.Vsechno vycita mne a tam kde momentalne je,tak za to muzu taky ja.Manzel je ridic,takze je vsechno na mne.Mladsi dcera ma16 a radej je mimo barak,kdyz to jde.Uz jsem se radila vsude na uradech,ale nic nefunguje.Obednala jsem ho k psychologovi,ale jestli tam pujde to nevim.Uz se nedaji vydrzet ty jeho stavy.Vyhrozuje sebevrazdou a ze nas znici.Mam z nej uz celkem strach.Ale zaroven je mne ho lito.Spatne se diva na to,jak pada na dno.Nevite jestli muzu neco delat,abych ho dostala na leceni,kdyz on nechce?Manzel ho stejne asi drive,nebo pozdeji vyhodi z baraku.Dekuju Jarka

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vypadá to, že syn svou agresivitou dosahuje přesně toho, co chce. Má doma veškerý luxus, Vy se ho bojíte, komu se to nelíbí, raději dům opustí. Takto diktuje on pravidla, podle kterých se doma bude žít. Přitom sám nic neposkytuje. Myslím, že by bylo dobré, aby se do věci více angažoval manžel, jakožto mužská autorita, a nastavil jasná pravidla, za kterých syn bude moct doma bydlet (přispívat na bydlení, platit si sám své dluhy, chovat se slušně apod.). Pokud je plnit nebude, je myslím v pořádku, aby jste trvali na jeho odstěhování. Takto na jeho závislost doplácí jeho sestra, Vy, všichni okolo. Možná, když přestane mít ideální podmínyk k braní drog, rozhodne se s tím i něco dělat.