bratr
HANIČKA
DOBRY DEN, CHTELA BYCH VAS POZADAT O RADU. MAM BRATRA, TEREMU JE 20 LET. UZ DELŠÍ DOBU MAME PODEZŘENÍ ŽE BERE NĚJAKÉ DROGY. ŽE KOUŘÍ TRÁVU NÁM PŘIZNAL, ASI TAK 3-4 KRAT TÝDNĚ. ALE TED MÁME OBAVY ŽE JE TO NĚCO HORŠÍHO. ZHUBL BĚHEM 2 MĚSÍCU ASI 10 KG, MÍVÁ SKLENĚNÉ OČI A VE SVÝCH VĚCECH JSME MU NAŠLI KAPKY DO NOSU, KTERÉ ČASTO POUŽÍVÁ. CHTĚLI BYCHOM ZKUSIT NĚJAKÝ TEST. DA SE BRANÍ DROGY ZJISTIT I Z VLASU NEBO JE TO LEPŠÍ Z KRVE. MOC DĚKUJI ZA ODPOVĚD.

Odpověděl: Aleš Termer
Hezký den, Vaší starosti o bratra velmi rozumím, zdá se, že ho máte ráda. Ale myslím, že jste odkázaná pouze na to, co vám řekne, a na pozorování jeho chování. Navíc mu je 20 let, takže asi opravdu jinou možnost nemáte. Testy na drogy se dělají z moči a z krve. A ty musí udělat dobrovolně. Bude lepší, když s ním opatrně (neobviňovat, nemávat "důkazy") promluvíte ve smyslu, že vám na něm záleží a že si o něj děláte starost, pozorujete změny a nevíte co znamenají. Uvidíte co vám řekne. Nevím jaký máte s bratrem vztah, ale takhle by to mohlo fungovat. Kdyžtak se ozvěte, jak to šlo. Držím palec A.T.