Jsem jen úplně vypatlanej feťák ! ?
Tereza
Ještě doplňující otázka: jedná se o toxickou psychózu, schizofrenii, maniodepresivní psychózu, paranoiu, hypochondrii nebo jen obyčejný nadměrný a klasicky "normálním" přemýšlením nad "nesmyslama" na perníku? A ještě jsem zapomněla dodat,že všechno kromě halucinací perník fakt zvládám,sice to s zní, že to jde se mnou z kopce..určitě nestoupám,ale v životě jsem nic neukradla,nikoho nijak nepodělala,nepodrazila,nepráskla,nic takovýho perníkářům podobnýho neudělala a ani mě to nikdy nenapadlo. Vždycky jsem každýmu pomohla a vždycky jsem se podělat jen nechala.. Ted jsem začala "chodit" s klukem, kterej je vážně dokonalej,snáší moje nálady,hýčká mě,stará se o mě,kupuje mi kytky,je hodnej,něžnej,milej,krásnej,pozorněj,roztomilej,tolerantní,chytrej,inteligentní,všímavej,láskyplnej...prostě naprosto dokonalej.Samozřejmě je tam detail nutný podotknout..je to feťák,13let si střílel heroin a teď si střílí pro změnu subotex.Fetovat už nechce a moje láska k drogám ho děsí.Jestli někdy přestanu,jestli někdy budu chtít žít bez drog,tak proto,aby jsme mohli být spolu..,jestli se někdy rozhodně opravdu přestat,nevěřím tomu,tak já brát moct nebudu,to by jaksi asi nešlo..ale on nepřestane, já snad asi taky ne,ale proč o něm ještě píšu..opiáty neznám a nic o nich nevím.Má problém (-jinak taky zůstal "normální",nekrade,neseděl,pracuje..), ale lže..ne úmyslně,..jsou situace,u kterých jsme oba,já to vidím a slyším (blbosti) a on za 2hodiny vypráví (tu situaci,u které jsme oba byly) úplně jinak, pamatuje si ji jinak,..to,co se řeklo,na čem se domluvilo nebo proč se tam jelo.. A většinou jsou to situace,kdy to z jakýchkoli důvodů nechce přiznat sám sobě, říct to nahlas, (někdy z toho má nějaký minimální, necitelný, nepodstatný prospěch nebo to treba jen líp zní, nebo líp vypadá..ale on si to vážně pamatuje v té změněné verzi, lze nevědomě a hlavně sám sobě,když si uvědomí,jak to bylo ve skutečnosti,je z toho téměř nešťastnej.. Vím,že nelže-jak říkám- je inteligentní..a u skutečné situace jsem byla, tak je jasný,že vím,

Odpověděl: Jakub Minařík
O co se jedná vám řeknu jedině, když dorazíte a necháte se vyšetřit. Po netu to moc nejde. Ale nejspíše to vypadá na toxickou psychozu. Co se týče paměti - tak to je celkem normální, obraz se mění i u zdravých lidí a jsou o tom nevývratně přesvědčeni. Konec konců - zda je paměť zkreslená u vás a nebo partnera by se dalo odlišit jen na podkladě porovnání záznamu situace a pak jejího líčení. Zkreslené to budete mít oba, osobně bych očekával, že u uživatele pervitinu to bude výraznější, než u někoho, kdo bere opiáty. P.s. Pokud mohu mít dobré doporučení - pokuste se umořit dluhy pokud máte peníze. Když vystřízlivíte a zjistíte, že máte 0,5 milionu dluhů a plat 12 000,-, tak se vám to bude řešit mnohem hůře.