Pervitin a psychoza
myska29
Dobrý den.Mám dotaz, je možné že když si ted dám, po 1,5 roku pervitin, může mi najet psychoza hned, nebo bych musela brát delší dobu? Psychozy jsem předtím prodělala.Děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To se dá dost těžko předem odhadnout. Navíc takto po internetu, kdy o Vás nemám žádné podrobnosti. Nicméně pravděpodobnost, že se to stane hned po prvním užití, tu rozhodně je. Pokud jste prožila toxickou psychózu v minulosti, tak je značná pravděpodobnost, že se u Vás rozvine znovu, pokud ne hned, tak po nějaké době opětovného užívání určitě. Napadá mě, proč se na to ptáte? Jestli máte v úmyslu si po roce a půl abstinence od pervitinu zase dát, tak to nepovažuju za rozumné. Nejen s ohledem na možnost rozvoje toxické psychózy, ale i na řadu dalších rizik. Předpokládám, že jste předtím s pervitinem přestala, protože jste k tomu měla důvody... není možná úplně moudré se do toho vracet znovu. Pokud jste předtím užívala intenzivně, jak mi z Vašeho dotazu vyplývá, tak pak většinou nezůstane u jednoho užití, ale je dost možné, že po jednom relapsu přijde další a budete v tom zase po uši. Zvažte to.