Děkuju Vám!!!
Helizabeth
Dobrý den, přemýšlela jsem, jestli jste také měli co dočinění s drogami, když dokážete člověka pochopit a hlavně poradit mu. Myslím si, že asi jo, protože normální člověk co o tom mluví a nemá s tím žádné zkušenosti, tak si většnou hodně domejšlí. Také bych chtěla jednou takhle pomáhat lidem, ale asi to nepůjde. Chtěla jsem drogám porozumět a sama v tom teď plavu. Už jsem sem psala, ale bohužel se na léčení nedokážu sama dokopat. Prý když se chce jít člověk léčit, měl by jít kvůli sobě a né kvůli ostatním...? To já se chtěla léčit hlavně kvůli ostatním, abych jim dokázala, že nejsem tak hrozná. Pochopila jsem, že to nemá cenu. Lidi mě budou mít pořád za tu fetku:-(( Hrozně ráda Vám sem píšu, protože jste jediní kdo mě asi chápe!!! Moc Vám za to děkuji.

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím, jsem rád, že si s námi ráda píšete. Radši bych byl,ale rozhodně, kdybyste spíš začala uvažovat o změně. A ne se utápět v tvrzení, že pro ostatní budete vždy fetka. Ano, ti kdo to o Vás vědí teď, o tom budou vědět vždycky. Jen ten kdo překoná závislost a vyléčí se však ví, jakou obrovskou sílu a odvahu to chce, aby se to podařilo. Myslete na sebe, řekněte si - "Já jsem tak dobrá, že to zvládnu." Kvůli sobě, protože chci. Ostaní to buď pochopí a nebo ne. Držím palec a zase se ozvěte jak se daří. A.T.