mcbp
slo pouze o jednorazovy experiment, prisla jsem o praci a chtela jsem zkusit policii cr, ale bala jsem se ze kdyby mi delali testy na vyskyt omamnych latek, tak by to tam zjistili a byla bych za fetacku. Dekuji moc za radu, myslela jsem ze z krve se to da zjisti i tri mesice po uziti.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Po jednorázovém experimentu by byly testy do 14 dní negativní. Při nástupu k Policii ČR se obvykle skutečně dělají testy na přítomnost drog (obvykle ale ze vzorku moči). Důsledek pozitivního testu u policie by byl, že by Vás automaticky nepřijali (to, že byste "byla za feťačku" by byl důsledek až sekundární). Tak už neexperimentujte (jen na okraj - zaměstnancům ve služebním poměru u policie dělají občas na drogy i namátkové testy) :-) Držím palce v případném budoucím zaměstnání.