syn a penize.
hanka
prosim poradte.syn mi krade penize,je mu 16.mam podezreni na drogy,jelikoz penize krade po tisicovych castkach,i naraz 5 tisic kc.i jeho priznaky jsou jako by byl zavisly.je na me dost drzy,nevim si rady,i do skoly odmita chodit.dekuji za radu Hanka

Odpověděl: Tomáš Harant
Vážená paní Hanko, Vaše situace se synem se jeví jako vážná. Příznaky sice blíže nerozvádíte, ale i kdyby, na dálku Vám stejně nikdo nedokáže užívání drog jednoznačně potvrdit či vyvrátit. Situace, kdy adolescent odmítá chodit do školy a opakovaně krade peníze ve větších částkách je alarmující (s drogami, i bez nich) a žádá si nějaká opatření. V situaci hraje svoji roli mnoho faktorů a bude potřeba je postupně odhalovat a hledat vhodná řešení. Bohužel je to nad možnostmi internetového poradenství. Není totiž příliš pružné a byla by potřeba vyměnit si mnoho stran textu. Doufám, že v sobě najdete dost odvahy k osobní návštěvě nějakého odborného pracoviště. Tam Vám (ale i synovi a celé Vaší rodině) budou moci věnovat více času a prostoru při hledání vhodného řešení. Napište mi prosím, v kterém okrese žijete a já Vám zkusím najít konktakty na zařízení ve Vašem okolí. Budu hledat nějakou rodinnou poradnu, středisko výchovné péče, kontaktní a krizové centrum apod. Přeji odvahu a hodně trpělivosti.