Pervitin-Píchnutí
R.Praha
Dobrý den,když příteli aplikuji Pervitin nitrožilně HNED NAPOPRVÉ ...a vím že jsem tam byla jelikož ho to ani trochu nepálilo..a krev tam byla..a ještě jsem natáhla znova..a inzulnínka byla nová a po vysunutí inzulínky ho po pár minutách začne ta ruka bolet nevíte čím to je?Je to tím že v tom pervitinu je obsaženo něco co mu nedělá v té žíle dobře?Jelikož mě to nebolí a necítím to..takže poradíte mi kde je chyba?Děkuji předem za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Aby nedošlo k poškození žíly, resp. snížilo se poškození na minimum, tak aplikovaný roztok musí mít určité vlastnosti, kterých je obtížné často dosáhnout i v profesionálně připravených přípravcích. To co si vyrobíte k injekční aplikaci je roztok, který nemá správnou kyselost, osmotický tlak, obsahuje toxické příměsi, plísně, bakterie, viry, ... Zabránit tomu můžete jen omezeně, samozřejmě, sterilní voda je lepší než z kaluže, použijte dezinfekci, ... Sečteno a podtrženo, žíla dostala na pr..., snad je ještě použitelná. Zkuste si roztok příště aplikovat pomaleji a po směru toku krve. Počítejte však s tím, že pokud si budete inječně aplikovat, tak si žíly zničíte, budete se potýkat s otoky, které vám už zůstanou navždy. Riskujete zničení srdečních chlopní, abscesy nejen v místě vpichu, ale i třeba v oku, játrech, mozku, amputaci končetiny, ... Je jen otázka času, kdy se něco z toho stane. To je daň za injekční aplikaci, kterou zaplatíte, stejně jako mnoho lidí před vámi a po vás. :-) A chyba ta je v té injekční aplikaci samotné. I v medicíně se takové věci stávají a pokud pacient dostává injekcí více, tak i docela pravděpodobně. Ne však tak často, jako při užívání drog.