RE: syn
andy
Predem - diky za reakci na muj dotaz. Pomohl mi se zorientovat " sama v sobe". Zaroven musim rict ze nechci navstevovat Cafe Therapy, ja porad verim v dobry konec i kdyz vim ze si jeste proziju hodne zleho. Verim ze memu synovi musi zacit schazet moje sobotni buchty, spolecne lyzovani a dovolene, jeho sport, jeho bratri, nase vanoce.... nechci slyset problemy jinych, me staci ty moje:-) a uz vubec nechci reagovat na oatzky jak se mi tohle mohlo stat a co jsem delala proti tomu abych tomu zabranila. Delala jsem co jsem umela a mohla. Ale mam jeste jeden dotaz, ano, mentalne jsem uz asi krok dopredu a promyslim vezeni ke kteremu musi proste dojit. Je nekde nejaka poradna, nekdo kdo ma zkusenosti s exekuci v souvislosti s mladejma lidma zavislyma na automatech, kouricima marihuanu? Nekdo kdo je schopen mi rict podrobnosti, poradit, promyslet ten krok dopredu, abych neudelala nejakou chybu jak ve vztahu k synovi tak i co se tyka rozhodovani. Jsem ted myslenkove v tom ze ho necham at si " vyzere" co si zpusobil, ale bojim se abych mu tim treba neuskodila - ja nikdy zavrena nebyla-), netusim absolutne co cekat. A jsem nervozni a uprimne, bojim se. Navstevy policie stacily, uz vic nechci. Pokud se syn bude vyhybat soudu, hrozi mu celostatni patrani....

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Asi vás moje odpověď neuspokojí, ale opět doporučuji Poradnu pro rodiče. Na většinu otázek, které si kladete, můžete najít odpověď právě tam. Opravdu mě lepší místo a forma podpory nenapadá. Pokud je pro vás skupinové setkávání nepřijatelné, využijte individuálních konzultací, které tam také nabízejí. O vaší situaci se synem přemýšlíte podle mého názoru velmi rozumně, s náhledem na věc. Věřím, že další informace a podrobnosti můžou být fajn, ale skutečný posun by mohl nastat ve chvíli, kdy budete moci vaše starosti otevřeně sdílet s terapeuty z Poradny nebo případně s dalšími rodiči. Podstatné nejsou informace, ale váš vztah se synem, a na to je třeba tato internetová poradna příliš slabé médium. Mimochodem, Poradnu pro rodiče znám a vím, co vám doporučuju. Určitě se vám tam nestane, že by vás někdo obviňoval, jak naznačujete. Myslím, že je to špičkové zařízení. Navíc v pěkném a civilním prostředí. Tak hodně štěstí.