Je to muj konec,nebo zacatek?
Pipi
Do nedavna jsem brala perník jako prijemne zpestreni a hlavne prisun energie.Vse jsem s přehledem zvladala.(samozrejme jen muj pocit)Veci ale nabraly tak rychly spad,ze se nepoznavam.Mam male deti,ktere miluju k smrti. Akorat ve STAVU se stava ma materska laska-frází.Nenavidim se za to! Vsechny penize nastrkam do automatu,delam si dluhy o kterych vim,ze je nebudu mit z ceho vracet.A na mou pitomost doplaci ti co jsou mi vsim.Vim,ze je nejvyssi cas s tim neco delat,(nebo uz je to muj konec?)dokud ma rodina nezna pravy duvod o me závislosti.Me léčení musi byt sto procentne anonymni,kvuli ochrane me rodiny,vychovy deti a vymazani tohohle hrozného snu, v nemz se bez profi pomoci nejspis nevzbudim.Existuje takova diskrétní léčba?

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím Rozhodně začněte něco dělat, nikdy není nic ztraceno, dokud to člověk nevzdá. Pokud si naděláte tolik dluhů, že je nebudete moci splácet, přijdou exekutoři, vybílí vám byt a děti vám sebe sociálka. Promiňte mi tu razanci, ale tak to je. Léčení bohužel není úplně anonymní, svá data budete muset lékaři/terapeutovi dát - kvůli pojišťovně. Každopádně léčení je vždy důvěrné a podléhá lékařskému tajemsví, to znamená, že bez vašeho písemného souhlasu nemůže lékař/terapeut o vašem problému nic říct a je jen na vás komu o svém problému řeknete. Napište odkud jste, zkusím Vám vyhledat odbornou pomoc ve vašem okolí. Držte se a opatrujte se. A.T.