alkohol a marihuana
bubkaz
chtěla bych se zeptat jak pusobí tyhle 2 drogy dohromady při hodně dlohodobém užívání.A jestli je nějaka odborná pomoc.Přítel si myslí že to zvládne sam.BOhužel ja už mu nevěřím a navíc nemam zkušenost z drogama.Je nějaka realná šance ho z toho dostat.

Odpověděl:
Dobrý den, jistěže má váš přítel šanci se z toho dostat. Ale musí chtít on sám a musí pro to také něco dělat, což mi z vašeho dotazu úplně nevyplyvá. Pokud se mu samotnému abstinence nedaří a přes veškerou snahu opakovaně selhává, bylo by vhodné, aby vyhledal odbornou pomoc. Pro začátek se může obrátit na nejbližší kontaktní centrum a možnosti léčby tam probrat při osobní konzultaci. Jinak svá rizika a negativní dopady má jak užívání alkoholu, tak marihuany. A užívání kombinace látek problémy a rizika zvyšuje. Nehledě na to, že marihuana, vzhledem k tomu, že je nelegální, má také rizika právní. (Více v rubrikách alkohol a cannabinoidy na těchto stránkách).