Stimulanty+IMAO ??
Věnec
dobrý den...včera sem snědl Neurol, den předtím několik prášků Diazepamu,což sem se dočetl, že je inhibitor monoaminooxidázy a tudíž je smrtelně nebezpečné kombinovat je s fenetylaminy jako je např. MDMA... po jaké době myslíte, že je bezpečně možné si extázi znovu aplikovat....PS: je možnost domluvit si schůzku s odborníkem, který by mi pomohl dostat se z těchto sr***? :) s pozdravem Věnec...

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Podívejte se na kapitolu Benzodiazepiny na těchto stránkách, jsou tam i informace o délce účinku (době odbourávání účinných látek). Hádám, že vám takto benzodiazepiny nedávkuje lékař, takže jejich užití není bezpečné ani samo o sobě, stejně tak i jednorázové užití extáze má svá rizika, napadají mě hlavně ty související s čistotou drogy (nebezpečné příměsi) a množstvím účinných látek. Takže bezpečné užití extáze vám opravdu nikdo nedoporučí. U obou látek je navíc riziko závislosti, přičemž u benzodiazepinů mnohem větší. K druhé části otázky: Určitě je možné zajít někam konzulatovat vaše užívání drog a dostat tam podporu a informace pro nějakou změnu, jen je třeba, abyste napsal, odkud přibližně jste a my vám vyhledáme kontakty. Případně se podívejte na http://www.drogy-info.cz/index.php/map Mějte se.