pervitin
Marcelka
Dobrý den,žila jsem s přítelem,který užíval pervitin..Snažila jsem se mu domluvit at do svych triceti uz se sebou neco dela...neudelal naopak po pul roce si nasel pritelkyni stejneho razu...na me uplne zapomnel...rozesel se se mnou hroznym zpusobem.Po roce a pul se ozval,vse mi dal za pravdu a myslim si,ze je na tom spatne...Psal mi,ze se chce omluvit,ze uz tady dlouho nebude...Pomoct nechce...ja si myslim,ze ve skrytu duse chce pomoct ale nevi sam jak...muzete mi prosim poradit ja kse mam v teto situaci zachovat?Mam kontaktovat rodice,nevi zda by ho podporili.děkuji nashledanou

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Zkuste se zamyslet nad tématem vaší sebeúcty. Vypadá to, že váš bývalý vás ani o pomoc žádat nemusí. Možná mu sama na pomoc přispěcháte. A možná, že je to pro vás satisfakce, slyšet, že udělal chybu, že od vás odešel. (A taky se možná pletu a vidím v tom něco, co tam není.) Každopádně, ten člověk vás opustil a to ošklivě, jak píšete, z toho vycházejte. Mít za partnera uživatele drog není zrovna terno, pokud má ten vztah mít nějakou perspektivu - to jste si asi sama vyzkoušela. Dejte si proto pozor, abyste obrazně řečeno nestrčila hlavu podruhé do stejné oprátky. Také bych se na vašem místě zamyslel, jaké jsou vaše reálné možnosti mu pomoci. Byl bych v tom velmi skeptický. Zato je velmi pravděpodobné, že se dočkáte (s ním už podruhé) velkého zklamání. Berte to samozřejmě jen jako můj osobní názor.