p.Justynová-dotaz č.50607
Jitka40
děkuji mockrát za odpověd,ale s tou prací..vím,že by stejně do práce nechodil.Práci pochybuji že by našel a skončil by na pracáku....a já bych ho navíc musela živit a to se mi vážně nelíbí..protože by si lehko zvykl na takový život.Bez práce a navíc se servisem od maminky protože ta dělá tak mě musí živit,protože mu sociálka nedá ani korunu.nevím,jak ho donutit k povinnostem.Internet má stále vypnutý a to byl té "drzosti",že mi řekl,že at mu ho zapnu,protože byl zrovna ten den ve škole:-)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, děláte dobře, že si stojíte s internetem na svém. Práci by určitě nenašel, pokud by nechtěl. Nemyslím si ale, že byste ho pak musela živit. Životní minimum dostane i bez toho aby měl odpracovaná léta. Nebo ať si najde brigádu, aby měl na své koníčky peníze. Třeba si z ní může platit ten internet, který je pro něj tak důležitý. Vy ho asi až tak moc nepotřebujete, že? Je dost možné, že na každý nápad bude nějaká rozumná námitka, proč to nejde. Je ale dobré vycházet z toho, že za nějakých okolností to jde. Jinak se nikam nedostanete. A možná by bylo dobré navštívit osobně nějaké centrum pro pomoc rodinám závislých, kde by s Vámi probrali všechny možnosti a mohla jste rovnou reagovat.