RE:
Kdosi
Děkuji za odpověď, moc byste mi pomohla, kdybyste mi napsala nejbližší místa na nějaké prodiskutování nebo nějaké centrum kdekoliv na Vysočině, byla bych Vám velice vděčna.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, tak tentokrát už k nám dotaz dorazil ... takže kontakty: http://www.vrakbar.ic.cz/ Centrum primární prevence a nízkoprahovýá klub VRAKBAR, tel./fax: 567 304 802, mobil: 736 523 656, adresa: Sídliště U Pivovaru, 586 01 Jihlava http://www.spektrum.kolping.cz K-centrum SPEKTRUM, tel./fax: 566 620 098, mobil: 608 816 721, adresa: Žižkova 8, Žďár nad Sázavou 591 01 http://www.kcentrumnoe.cz K-centrum NOE, tel. 568 840 688, adresa: Hybešova 10, Třebíč 674 01 Nevím, která část Vysočiny je pro Vás nejblíž, s ohledem na věk (bavili jsme se o zařízeních pro mladistvé) mohu doporučit Vrakbar, vzhledem k osobním zkušenostem s pracovníky některých zařízení mohu doporučit i K-centrum NOE, K-centrum Spektrum osobně neznám, nicméně podle stránek budou nabízet obdobné služby, jako NOE. Držím palce! Kdybyste nepochodili, ozvěte se. S pozdravem, Gabriela Koryntová. PS: Samosebou budu ráda, když dáte vědět i v případě, že se situace vyvine k lepšímu. :)