Kdy i odpovíte???
Helizabeth
Dobrý den, neustále čekám na vaši odpověď, ale pořád nic... Věřím, že jste vytížená, ale potřebuju pomoct. Nyní jsem zase na dojezdu. Opakuje se to pořád dokola. Pokud se budu stýkat s lidmi co nyní nikdy se z toho nevyhrabu!!! Rodiče mě nepomůžou, těm jsem ukradená, tak už nevím na koho nebo kam se obrátit... Neměla bych se třeba optat u obvodního lékaře?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Váš dotaz z minulého týdne jsem teď odpověděla, omlouvám se za prodlevu, jsme s kolegy skutečně teď dotazy přetížení. Vím, že jste v nelehké situaci, ale určitě se s tím dá něco dělat a věřím, že se Vám to podaří zvládnout. Nicméně - psala jsem Vám to i v odpovědi na předchozí dotaz - pokud se pohybujete v prostředí, kde je perivitin dostupný a mezi lidmi, kteří berou, tak se Vám abstinovat patrně nepodaří - přesně jak píšete Vy ve své nynější zprávě. Poslala jsem Vám v předchozí odpovědi tři kontakty, na které se můžete obrátit, bohužel vše v Pardubicích, doufám, že pro Vás budou dostupné. Jinak, na praktického lékaře se také můžete obrátit, ale myslím, že bude lepší se zkusit kontaktovat na specializovaná centra. Zatím přeji hodně štěstí a kdyžtak napište, jak jste tam dopadla.