dcera
voda
S dcerou byly problémy už od 15 let, experimentovala s drogama , ted udajně je čistá ale žije u přítele(jeho rodiču) ten je nebo byl závislý na pervitinu. V součastné době je v lečení a dcera mu udajajně pomáhá. Dnes maminka přitele našla 2 injekce. On to vzal na sebe, oba odešli od rodiču a ted nemají kam jít. Mám udělat to , že je vezmu k soobě, nebo si tim kopu vlastní hrob. Jsou oba hrozně ulhaní nedá se jim věřit v ničem.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, tohle rozhodnutí za Vás nikdo bohužel neudělá. Je dobré si říct, čeho byste tím docílila? Jestli jen toho, že Vám budou lhát, využívat Vaší pohostinnosti a u Vás doma budou brát drogy, asi to není dobrý nápad. Myslím, že byste měla držet stejnou linii s matkou dceřina přítele. Jestliže je ona vyhodila z tak vážných důvodů, bylo by dobré trvat na tom také.Pravděpodobně tím vše urychlíte, ať už to bude návrat dcery do života bez drog nebo naopak cesta k nim. Pokud je vezmete k sobě, zachráníte je možná na chvilku, problémy se budou ale dál vršit.