tramal
Dodo
Dobry den chcem sa len opytat ccl 2roky som zavysli na tramale kazdy den 100kapky uz asi 2dni abstynujem newem ale poslednou dobou ked som prestaval nemal som kde tramal zohnat zohnal som ale len 50kapky kazdy den asi tyzden som si daval len 50 niekedy 30 niekedy 20kapky tak to bolo asi mesiac kazdy den som mal najviac 40kapky teraz posledne 3dni si nemam kde zohnat tramal tak ho neberem neviem ale chcem sa opytat nemam ani abstak myslite ze ked som daval 15 kapky za den ze som ani newedel a ze som ho vysadil newem pomozte mi vecer normalne spim ale rano uz citym kus abstaky pijem stale MEDUNKU LEKARSKU pijem ju kazdy vecer a v pohode zaspim jim stale vitamin C a vela chodim za den toho vela nachodim neviem mozte mi poradit ci uz som na tej ceste s KONCOM TRAMALU dakujem odpiste dovyy

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Tramal vám asi někdo předepisuje, počítám, že ambulantní psychiatr. Požádejte ho, aby vám pomohl s vysazováním. Pokud získáváte Tramal jinou cestou, stejně navštivte psychiatra, proberte s ním situaci a domluvte si jakým způsobem budete vysazovat. Váš dotaz je trochu nesrozumitelný - není mi jasné, jak je to s těmi odvykacími stavy, jaké máte konkrétní potíže. Meduňka je určitě dobrá věc, pohyb venku taky, teď jde o to vydržet. Každý den je úspěch. Kdyby to nešlo, nebo vám bylo hodně těžko, zkontaktujte psychiatra a nebojte se otevřeně mu popsat vaší situaci, proberte s ním taky z jakého důvodu Tramal berete (možná vám ho původně předepsal lékař na bolest nebo z jiného důvodu, který buď pominul, nebo trvá a budete to muset nějak řešit).