?
Takze vam drogy najdou vic z moci nez krve? V moci zustavaji dyl drogy nez v krvi. Ja myslel ze v krvi to zustane na dlouho tak na pul roku. A co mariuhana? Tu vam prece zjisti z moci tak max 45 dni(jesi jste chronicky kurak)a v krvi tak pul roku aspon ne? A u dlouhodobych kuraku travy se THC uchova i v bunkach. A co treba kdyby mi delali dopingovi TEST tam by mi ty drogy mohli najit jak dlouho kdybych si je dal 1? Vyzkouset se ma vsechno ne?:-)Jen abych me to potom nezaclo bavit:-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Z moči se dá skutečně zjistit užití drogy déle než z krve, v krvi zůstávají metabolity látek kratší dobu. Údaje, které jsem Vám poskytla, jsou ověřené Toxikologickou laboratoří v Praze. Nevím, z jakého zdroje máte informace Vy, nicméně já bych spíše důvěřovala pražským toxikologům. Nevím, co myslíte tím, že se THC ukládá v buňkách - pravda je taková, že THC je zjistitelné tak dlouho v organismu proto, že se váže na tuky (ukládá v tukových buňkách) a uvolňuje se postupně. Vyloučí se pak močí, ze které se dá detekovat max cca měsíc, výjimečně déle u dlouhodobých a pravidelných uživatelů. Dopingové testy využívají stejné laboratorní metody jako toxikologická laboratoř, takže užití drogy nezjistí déle. Nejdéle se dá užití drog zjistit z vlasů, až po několik měsíců, ale tato metoda je velice drahá a běžně se nepoužívá. Navíc, pro test je potřeba vzorek odstřižených vlasů, pramínek vlasů, takže když se ostříháte dohola, předchozí užití drogy se zjistit nedá. Ohledně toho zkoušení všeho - já s Vámi tento názor nesdílím, nicméně je to Vás. Pokud to vyzkoušíte a začne Vás to bavit, tak je to jen Vaše zodpovědnost. Hodně štěstí :-)