:)
Apu Nahasapeemapetilon
děkuji moc za odpovědi.nevím zda jsem správně popsala své problémy.nestýkám se s lidmy co mě stáhli na dno ale bohužel lidí co začínají testovat či trvale berou je nepreberne množství a tomu abych se s nima nestykala se dosahuje spatne.hodne lidi u me v praci i ve skole berou lidi z meho okoli taky..vice mene vsichni..e to drsny..i kdyz je pravda ze za posledni tyden jsem abstinovala(dusledek zanetu hlasivek:()kazdopadne bych stala o tu pomoc co jste mi nabidla.Jsem z prahy.dokonce se velice casto pohybuju v okoli Holesovickeho Sananimu.jen nevim zda je to vhodne abych byla v okoli bydliste protoze by se o tom mohla dozvedet rodina a to ja nechci."uspesne" to pred nimi tajim uz radu let a chtela bych aby muj problem zustal jen mim.maji dost svych problemu atd.tak jen snad kdybyste mi mohla zaslat kontakt a adresu jineho zarizeni nez toho co jsem jmenovala.Děkuju moc:)

Odpověděl:
Dobrý den, bohužel nevím, které zařízení máte na mysli - SANANIM má v Holešovicích dvě zařízení - Kontaktní centrum, Osadní 2 (vedle holešovické tržnice), které je určeno aktuálním uživatelům drog a Denní stacionář, Janovského 26, telefon 220 803 130, (pod Veletržním palácem). Právě Denní stacionář by vám mohl pomoci, poskytuje ambulantní léčbu a konzultace včetně předléčebného motivačního poradenství. Ale můžete se obrátit i na další pražská zařízení: Prev-Centrum-Centrum Ambulantní program Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233 355 459 fax: 233 355 459 Mgr. Ondřej Počarovský http://www.prevcentrum.cz Středisko psychoterapeutických ambulantních služeb (SPAS) Ambulantní program - Psychiatr. a psychoter.služby, komplexní terapie lidí závislých na drogách MUDr. František Matuška Máchova 469/23, Praha 2 - Vinohrady, 120 00 telefon: 222 521 008 http://www.spas-praha.com Psychiatrická ambulance pro závislosti Palackého 5, Praha 1, 110 00 telefon: 222 928 239 MUDr. Milada Klabochová Věřím, že se vám to podaří nakonec zvládnout. Hodně štěstí a moc to neodkládejte.