Krev
?
Dobry den chtěl sem se akorat zeptat, jak dlouho vam zustanou v krvi naprikald LSD, Pervitin, Kokain nebo Extaze kdyz si ji date jednou nebo treba i trikrat do roka. Hlavne by me zajimalo jak dlouho vam to v krvi najdou kdyz to poprve vyskousite.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Detekce drog v organismu se většinou provádí testem ze vzorku moči, z krve méně často. V moči se dá droga detekovat delší dobu než v krvi. Co se týče těch drog, které uvádíte, tak pervitin se dá zjistit z moči 3 - 21 dní (v závislosti na intenzitě předchozího užívání, pokud je to jednorázový experiment, tak se testy obvykle negativizují do týdne), z krve se dá detekovat 1 - 3 dny. U extáze je doba možné detekce z moči max 14 dní (po jednorázovém experimenty bývají testy negativní do týdne), kokain se dá detekovat z moči i z krve max 24 hodin. LSD je účinné v tak malých dávkách, že jeho užití bývá obtížné zjistit, standardně se na LSD testy neprovádí. Z testování v rámci výzkumů vyplývá, že se dá detekovat max do tří dnů po užití. Proč se na to vlastně ptáte? Máte v úmyslu to zkoušet?