LSD
johny
Nee to opravdu v umyslu nemam, to bych nikomu nikdy neudelal ale stalo se to moji kamosce a jak o tom nevedela tak si jeste zahulila takze to musel bejt asi nášup ja osobne jsem nikdy nic takoveho nemel ani nikdy nechci ptam se jen ze zvedavosti :)

Odpověděl: Bára Orlíková
Ok, tak to jsem ráda. :-) Jinak to, co popisujete, že stalo Vaší kamarádce, tak to musel být fakt "nášup". Pokud si do toho ještě zakouřila marihuanu, aniž by tušila, že jí někdo hodil LSD do pití, tak předpokládám, že to byl dost silný zážitek a pokud se jí nepřihodily nějaké nepříjemnosti, tak měla celkem štěstí. Jinak z právního hlediska se jednání dotyčného, který jí drogu, navíc bez jejího vědomí, podal, kvalifikovat jako trestný čin. Myslím, že takové jednání není zrovna moc velká legrace, jak s ohledem na duševní zdraví oběti takového vtípku, tak s ohledem na trestnost.