chci se zabývat,ale jak?
zuz
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat...Velice mě zajímá drogová problematika a proto jsem se jí chtěla zabývat i v budoucnu,avšak nevím, včem se mohu uplatnit a jak té práce dosáhnout.pomůžete mi?Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Drogová problematika je poměrně široký pojem. Od primární prevence přes práci v nízkoprahových zařízeních (kontaktní centra, terénní programy) a léčebných zařízeních až po práci třeba ve vězeňství, infekčním lékařství nebo ve výzkumu... Asi by bylo dobré si promyslet, co by Vás vlastně zajímalo, zda primární prevence, práce se závislými klienty na ulici, práce s lidmi v léčbě, výzkum drogové problematiky... Pokud byste se chtěla uplatnit v přímé práci s klienty, tak se předpokládá, že krom toho, že máte ujasněný svůj postoj k drogám a žádné neberete, je Vám víc než 21 let, tak máte nějaké vzdělání, které se k této problematice vztahuje (psychologie, sociální práce, medicína, speciální pedagogika, příp. nový obor adiktologie zaměřený výhradně na závislosti)... Nevím, jestli jsem Vám odpověděla úplně konkrétně. Kdybyste napsala, která oblast by Vás nejvíc zajímala, mohla bych Vám napsat víc podrobností.