doplneni
danito
Predem vam dekuji za odpoved na muj dotaz...nejdrive odpovim na vase otazky a pak vas poprosim o zminovany kontakt.. Bude mi ted v kvetnu 24let a bydlim v Humpolci okr.Pelhřimov.Po te pauze jsem to doted mel 5krat...Nejdrive to bylo jednou za 2 mesice a pak se to zkratilo...Myslim si ze přičina byla vtom že nejmenovany mi to dal do ruky aniž by se me zeptal či to vubec chci...Nedokazal jsem to vyhodit...Když přišel dojezd tak mi byla strasna hamba...Nejveci problem je že to byl muj mistr v praci,tak jsem momentalně na podpoře(nemohl jsem tam zustat)......Nedokažu si pořadně vysvětlit proč se to vubec stalo...prosim o zminovany kontakt,moc vam děkuji za pomoc..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, omlouvám se za prodlevu v odpovědi. Chápu, že je to pro Vás nyní těžké, ale určitě není potřeba hodit za hlavu celou dobu, po kterou se Vám dařilo abstinovat. Myslím, že i když to bylo jistě zásadní rozhodnutí odejít z práce, tak se ve Vaší situaci nedalo moc jiného dělat - pokud byste byl nadále vystavený nabídkám drogy ze strany mistra v práci, tak by to mohlo být ještě horší... Posílám Vám kontakt na zařízení, která by pro Vás mohlo být dostupné (Jihlava, Třebíč, Žďár), kde byste měl možnost probrat s někým z kolegů příčiny toho relapsu, jak se podobným situacím vyhnout, bránit, jak je ustát, pokud z nich nemůžet utéct... Abyste se příště cítil silnější a v budoucnu se Vám nepříjemnsoti s pervitinem neopakovaly. Zatím přeji hodně štěstí a věřím, že to zvládnete. Kdyžtak napište, jak to s Vámi vypadá. Třebíč, Circle of life Následná péče a doléčování Koněšín 24, Třebíč, 675 02 telefon: 568 888 070 Bc. Pavel Beneš http://www.circleoflife.cz Jihlava, Centrum U Větrníku Kontaktní centrum Oblastní charita Jihlava U Větrníku 17, Jihlava, 586 01 telefon: 567 310 987 fax: 567 310 987 Mgr. Petra Pilná http://www.jihlava.cz/charita Žďár nad Sázavou, AT ordinace Poliklinika, Studentská 4, Žďár nad Sázavou, 591 01 telefon: 566 690 224 MUDr. Marie Zrnečková http://www.poliklinikazr.cz Třebíč, Kontaktní centrum NOE víceúčelové regionální zařízení pro problematiku drog Diecézní charita Brno Hybešova 10, Třebíč, 674 01 telefon: 568 840 688 Mgr. Jaroslav Žák http://www.kcentrumnoe.cz Žďár nad Sázavou, Kontaktní nízkoprahové centrum Spektrum Žižkova 8, Žďár nad Sázavou, 591 01 telefon: 566 620 098 Bc. Pavel Beneš http://www.spektrum.kolping.cz Jihlava, Psychiatrická léčebna - AT ambulance Brněnská 54, Jihlava, 586 24 telefon: 567 552 111 MUDr. Jana Bartesová http://www.plj.cz