dojezd
....
Dobry den:D chtel bych se zeptat co je to ten dojezd jestli je to u každého jiný nebo stejný?? a jestli je to hodně hrozny?????a jak takovej dojezd probíhá děkuju za odpověd:D ahoooj

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. "Dojezd" je stav, který přichází po odeznění intoxikace pervitinem, je to něco jako kocovina po nemírném pití. Tedy logický důsledek předchozí intoxikace. Průběh bývá nepříjemný, prožívání "dojezdu" je samozřejmě individuální, takže to může být "u každýho jiný". Společným jmenovatelem bývá vyčerpání, depresivní stavy, úzkost, paranoidní myšlenky, pocity viny... Jestli je to "hodně hrozný" - dle informací uživatelů pervitinu to dost hrozný je. A dost těžko se tomu dá vyhnout nebo s tím něco dělat. Proč se na to vlastně ptáte?