Dobrý den, nikdy sem neměla pervitin, ale chtěla bych ho vyzkoušeet může mi být poprvé špatně? napřiklad zvraceni ? a tak je to možné? děkujiiiii za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, co Vás vede k uvažování o tom, že byste chtěla vyzkoušet pervitin. Pervitin patří mezi drogy s poměrně razantním účinkem a dokáže způsobit řadu potíží včetně rozvoje psychotických stavů a závislosti. Nevím, co od této zkušenosti očekáváte. Může se stát, že Vám špatně nebude a budete mít pocit, že zažíváte úžasný stav a po pár hodinách Vám špatně být začne, protože se dostaví tzv. dojezd, který je typický vyčerpáním organismu, nepříjemnými psychickými stavy a řadou dalších nepříjemností. Možná Vám špatně bude hned, protože neodhadnete dávku, kterou si máte dát nebo protože si vezmete látku, která je za pervitin pouze vydávána a může to být úplně něco jiného, co může způsobit neočekávané komplikace. Zvracení nebývá typickou reakcí na užití pervitinu, to se obvykle stává, když člověk experimentuje s opiáty, např. heroinem. Nicméně si myslím, že experiment s pervitinem může mít nepoměrně závažnější důsledky než je zvracení po užití... Zkuste mi napsat, co Vás na tom láká a proč to chcete zkusit. Možná bychom mohly přijít na nějaký lepší způsob, jak řešit problémy nebo jak se dobře bavit. Pokud se ovšem rozhodnete pervitin přesto zkusit, je to pouze Vaše rozhodnutí a Vaše odpovědnost... V rámci této poradny se pouze snažíme předat potřebné informace a není naším záměrem poučovat a přesvědčovat. Je to jen na Vás, tak to zvažte.