dobry den muj kluk ma nemocneho tatku ma rakovinu priznal se ze uz mesic bere piko,nevim co mam delat jesli mu to odpustit chapu ze je nestastny a ze mu to pomaha ale nechci aby do toho znova spadl.dekuju

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli jsem to dobře pochopila, tak má Váš přítel už nějakou drogovou kariéru za sebou. O to nebezpečnější to pro něj je. Znamená to, že jakákoli stresová situace se řeší drogami. To by pro něj asi nebylo moc dobré do budoucna a ani pro Vás, pokud s ním chcete žít. Otci tím nijak nepomůže, akorát mu přidělá starosti se svou novou závislostí. Nevím, co v současné situaci můžete dělat, jaké máte možnosti a vliv na přítele, ale rozhodně bych nebyla příliš "chápavá". Není k tomu důvod.