heroin
lucisek
PANI DOKTORKO,MAM PROBLEMY S HEROINEM,A CHTELA BYCH SE ZEPTAT JESTLI BYCH SE MOHLA U VAS LECIT,JIZ UZ PO TRETI.SLO BY TO.HEROIN UZIVAM NITROZILNE KAZDY DEN,TRI MESICE.URCITE SI ME JESTE PAMATUJETE.LUCKA

Odpověděl:
Dobrý den, ráda bych váš dotaz předala na konkrétní zařízení nebo terapeuta/terapeutku, se kterými jste již v rámci SANANIMu byla v kontaktu. Bohužel však z vašeho dotazu není úplně jasné, o koho se jedná. Zkuste tedy napsat znovu a uvést více informací. Ambulantní léčbu v SANANIMu poskytuje Denní stacionář v Holešovicích eventuelně CADAS ve Spálené ulici na Praze 1. Předléčebné poradenství poskytuje Kontaktní centrum v Osadní, možnosti léčby lze případně konzultovat i s terénními pracovníky. Pobytová léčba probíhá v Terapeutické komunitě Němčice a Karlov. (Více na www.sananim.cz) Tak se ozvěte a držím palce, ať se vám to tentokrát podaří zvládnout.