pipa
na 99 procent jsem zjistil u svého syna braní drog kouření marihuany a braní nejakých tablet není možné se sním o tom bavit co mám udělat jako první krok

Odpověděl:
Dobrý den, je dobře, že své další kroky při řešení situace zvažujete. Neuvážená a unáhlená rozhodnutí dokáží nadělat dost škody a celý problém ještě vyhrotit. Bohužel, napsal jste o situaci poměrně málo informací, nedokážu vám tedy poradit něco konkrétního. Nicméně za takovýchto okolností je tak jako tak optimální zajít to někam probrat osobně. Jestliže se váš syn o tom odmítá bavit, klidně vyrazte za odborníky vy sám. Existují zařízení, která poskytují pomoc a poradneství rodinám uživatelů drog, kde mají s řešením problémů, jako je váš, rozsáhlé zkušenosti. Pokud byste měl o něco takového zájem, napište region, zkusíme vám někoho vhodného doporučit. Jinak se také můžete podívat na stránky www.odrogach.cz do sekce pro rodiče. Lze tam najít řadu užitečných informací a rad. Držím palce a přeji hodně sil a trpělivosti.