Pomozte
Martin
Dobry den,asi pred rokem jsem se rokem sem se rozesel z pritelkyni,od te doby,se cas od casu pořežu na rukou,dost casto sem na pervitinu,predstavuju si same mrtve a krev,dostavam se do toho az tak ze v noci si leham na silnice,bojim se vijit mezi lidi a hlavne se podivat sam na sebe pervitin je moje kazdodeni jidlo a fakt se bojim nemam se na koho obratit a bojim se kazdyho rana a vecera co pride me predstavy sahaji daleko za hranice moznosti.Dekuji K.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Z Vašeho dotazu mám o Vás bohužel velmi málo informací na to, abych Vám mohla poskytnout nějakou konkrétní radu, jak vyváznout ze situace, kterou popisujete. Píšete, že berete pervitin pravidelně a to minimálně rok (nevím, zda jste ho užíval už před rozchodem s přítelkyní), máte psychické potíže (sebepoškozování, úzkostné stavy, pravděpodobně nemáte daleko k toxické psychóze související s dlouhodobým užíváním pervitinu). Jediné, co by Vám mohlo pomoci se zbavit těch nepříjemncýh psychických stavů, je přestat brát pervitin. Pokud ho budete užívat dál, spíš to bude jen horší a nevybřednete z toho. Napadá mě, že by asi nebylo od věci se vydat za někým z odborníků, alespoň ambulantně, aby Vám pomohl. Když mi napíšete o sobě víc podrobností (jak dlouho pervitin berete, kolik je Vám let, zda berete drogu injekčně, zda máte ještě nějaké další potíže související s drogami kromě popisovaných - např. sociální, zdravotní, právní) a především odkud jste, mohla bych Vám doporučit někoho z kolegů, na koho byste se mohl obrátit. Zatím přeji hodně štěstí a věřte, že se to určitě dá řešit. Jen bude chtít trochu času a úsilí.