LSD
johny
Dobry den , chci se jen zeptat jaky nasledky muze mit clovek kdyz mu nekdo da LSD treba do piti a on o tom nevi co se tomu dotycnemu stane a jestli se stoho nemuze treba "scoknout" (nikdy predtim lsd nemel) dekuji za odpoved..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud někdo dá druhému do pití LSD, tak dotyčný bude za nějakou dobu intoxikovaný. O tom, jak probíhá intoxikace LSD a jaká jsou rizika užití/užívání LSD, si můžete přečíst na našem webu v rubrice Halucinogeny / LSD. Protože si dotyčný sám vědomě žádnou drogu nevzal a ani nikdy LSD neměl, nebude vůbec tušit, co se s ním děje, a pravděpodobně ho to velmi vyděsí a příjemný zážitek to s nějvětší pravděpodobností nebude. Vzhledem k tomu, že LSD patří mezi silné halucinogeny, tak to, že se z toho dotyčný "zcvokne", je jedna z možností... Nehledě na to, že halucinogeny nepatří mezi drogy pro zábavu a mohou způsobit rozvoj psychických problémů i tomu, kdo si drogu vezmě vědomě a opakovaně. Proč se na to vlastně ptáte? Máte něco takového v úmyslu?