pervitin a test na ně
LIDUŠ
Dobrý den,můj syn zkoušel pervitin a v současné době se zdá být čistý. Pravidelně doma provádíme test na tuto drogu, ale v poslední době se mi zdá, i když test vyjde pokaždé negativní, že opět s něčím začal. Nic nepřizná, odmítá se o tom bavit.Je možné, aby si bral něco navíc, co se v moči neukáže a neutralizuje tuto moč vlastně jakože je čistá. děkuji za odpově´d

Odpověděl:
Dobrý den, pokud synovi provádíte testy, které jsou určeny pouze na detekci metamfetaminu-pervitinu a syn užívá jinou látku, test vám vyjde samozřejmě negativní. Lze použít také multi test, který je určen pro detekci více různých drog a pokud některou z nich váš syn bere, v testu se to objeví. Je také potřeba počítat s eventualitou, že synovi se podaří test nějak "ošidit" - například záměnou své moči za moč někoho, kdo drogy neužívá. Možná bych se spíše zaměřila na synovo chování a to jak funguje v běžném životě. A určitě by bylo rozumné obrátit se na nějakou odbornou poradnu, ať už společně se synem a nebo v případě, že by to syn odmítl, klidně se o situaci zajít poradit sama. Přeji hodně štěstí.