pervitin
danito
byl jsem drogově zavisly na pervitinu 5let...Sam jsem stim skoncil ale po 3letech apstinence jsem se v tom zas zamotal.. chtel bych vedet zda mam sanci se z toho sam vymotat nebo bych mel vyhledat odbornou pomoc? Predem vam dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel o Vás nevím moc informací, například kolik je Vám let, jak dlouho teď berete po té pauze a jak intenzivně, co mohlo být příčinou toho relapsu... tak Vám nemůžu odpovědět konkrétněji. Nicméně - myslím, že šance na to, že byste se z toho dostal sám, sice je, ale pokud byste vyhledal nějakou odbornou pomoc, má to výrazně vyšší šanci na úspěch. Nemusí to být zrovna nástup do léčebny, existuje řada ambulantních zařízení, kde by Vám mohli pomoci. Pokud mi o sobě napíšete něco víc a také mi řeknete, odkud jste, mohla bych Vám odporučit někoho z kolegů ve Vašem regionu. Každopádně je fajn, že máte snahu se situací něco dělat. Vím, že člověk má pocit viny a výčitky, když do toho spadne znovu po třech letech a říká si, že už to nemá cenu a představa celé cesty od začátku je strašná. Chci Vám jenom říct, že jste už zase někde jinde než před třemi lety a máte o mnoho zkušeností víc - třeba zkušenost s tím, že abstinovat jde. Teď je potřeba se naučit to zvládat tak, abyste se nedostal opět do situací, které Vás dovedou k relapsu. A to se naučit dá. Takže držím palce a napište.