domácí detox
claudia
dobrý den, končím s pervitinem a zajímá mě, jestli lze udelat domácí detoxifikaci s docházením k lékari.hlavne mi jde o to, abych byla v pracovní neschopnosti, jako na detoxifikacní jednotce. A to samé mě zajímá ohledne dalsí léčby, zda při cekání na uvolnění místa v komunite muzu treba udrzovat ambulantní léčbu a k tomu se drzet mimo puvodní prostredí v pracovním programu(na farme u stryce).je mozné na tuto provizorní variantu napsat prac.neschopnost? nechci prijit o praci a v nynejsim stavu uz na ni nestacim.

Odpověděl: Martin Hulík
Pochybuji, že vám nějaký lékař napíše neschopenku. Ale můžete se s ním zkusit domluvit - např. s ambulantním psychiatrem. Domácí detox je možný, ale riziko selhání je větší, v tom případě neváhejte a zařiďte si detox ústavní. Při detoxikaci od pervitinu by neměly nastat závažné komplikace, takže s chutí do toho. Pokud jde o léčbu, obecně platí, že pro ambulantní léčbu (např. formou denního stacionáře) by mohl být domácí detox po dohodě dostatečný, pro pobytovou léčbu je podmínka ústavní detox. Např. za komunity vám mohu sdělit na 100%, že ústavní detox je podmínka přijetí, výjimka není možná. Detox je obvykle otázkou týdne (když nejsou komplikace), v následné pobytové léčbě stejně nejste schopná pracovat. Prostě v určitém okamžiku si musíte vybrat, jestli se chcete léčit nebo udržet si práci. Je riziko, že při dalším braní pervitinu o práci stejně z různých důvodů můžete přijít. Jestli opravdu potřebujete léčbu, na vašem místě bych ji neodkládal. Držte se.