Jak pomoci příteli s drogami
Katuš
Dobrý den, zjistila jsem u přítele, že párkrát zkusil pervitin, slíbil, že to už dál brát nebude, ale bohužel po neúspěšné rodinné oslavě, si to dal znova, chce zajít do poradny, jsme moc ráda, ale chtěla bych vědět, jak mu v tom ohu pomoci i já. Mohli byste mi poslat kontakt na plzeňské K- centrum, pokud mají i vebové stránky budu ráda i za ně. Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobý den, zde je kontakt na KC Plzeň. Plzeň, Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s., Kontaktní centrum Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 374 fax: 377 421 374 Mgr. Dagmar Špillerová http://www.cppt.cz Příteli můžete pomoci už jen tím, že mu tento kontakt předáte eventuelně ho na konzultaci doprovodíte. Další způsoby, jak přítele k léčbě motivovat, s vámi jistě proberou v kontaktním centru na základě podrobnějších informací o vaší situaci. Hlavní zodpovědnost za léčbu a její úspěšnost však ponese váš přítel. Přeji hodně štěstí a sil vám oběma